Pages

Tuesday, January 20, 2009

ეს საინტერესოა



საშუალოდ ადამიანი დღეში 40-ჯერ იტყუება, თუ იგი 60 წელს აქტიურად გაატარებს - მაშინ იგი სულ ცოტა 876000 ჯერ მოიტყუება, მამრები მდედრებთან შედარებით 20% უფრო ხშირად იტყუებიან, ყველაზე ხშირად ორივე სქესის წარმომადგენლები ატყუებენ ნათესავებს, საყვარელ ადამიანებს და კოლეგებს...

30 ყველაზე პოპულარული ტყუილი - ბრიტანელი მეცნიერების ხანგრძლივი კვლევის შედეგად ასე გამოიყურება.....


1. ყველაფერი კარგადაა...
2. გამიხარდა შენი ნახვა...
3. ფული არ წამომიღია...
4. მე დაგირეკავ...
5. აუ, მართლა, ვერ გავიგე რომ მირეკავდი...
6. ჩვენ აუცილებლად უნდა შევხვდეთ, კიდევ ერთხელ...
7. გზაში ვარ...
8. არა, ამ კაბაში არ ხარ სქელტრაკა...
9. საცობში (პრობკაში) - ვარ...
10. რა სმს-ი?....
11. ტელეფონი არ იჭერდა...
12. რა თქმა უნდა, მე შენ მიყვარხარ...
13. სერვერი გაითიშა...
14. მაღვიძარამ არ დარეკა...
15. ანგარიში საფოსტო ყუთშია...
16. აკუმულატორი დამიჯდა...
17. მგზავრობა გადაიდო...
18. 2 წუთში გადმოგირეკავ...
19. ძაან გემრიელია...
20. დღეს საღამოს სავარჯიშოდ მივდივარ...
21. ჩვენ უბრალოდ მეგობრები ვართ...
22. საათი გამიჩერდა...
23. მეორე ხაზზე მირეკავენ...
24. მთელი დღე თათბირებზე ვეგდე...
25. ეს ისაა, რაც ყოველთვის მინდოდა...
26. არასწორად ჩავიწერე შენი ნომერი...
27. დღეს ყველაზე კარგად გამოიყურები...
28. დღეს გვიანობამდე ვმუშაობ...
29. და მე სულ ბოლოს მივუსწარი...
30. მანქანა ვერ დავქოქე...

WHYმე シ

No comments: