Pages

Thursday, January 30, 2014

ბავშვების წერილები ღმერთს:


ღმერთო მე ცოტა ხნის წინ მომპარეს ოცდათხუთმეტი ცენტი. გააკეთე ისე, რომ ვინც ის მოიპარა, დაკარგოს და მე ვიპოვო. ის რა თქმა უნდა შენ შემოგჩივლებს თავის ბედს, ასე რომ მე და შენ გვეცოდინება ვინ არის ქურდი და შემდეგ ჩვენ დავსჯით მას თავისი ცოდვების გამო. 

შენი ოლეგი. (IV კლ.)

ღმერთო გთხოვ გააკეთე ისე რომ მქონდეს კარგი ხელწერა, მაშინ მე ნორმალურად დავწერ საკონტროლოებს და შენც აღარ გაგიჭირდება ჩემი წერილების წაკითხვა.
სონია (II კლ.)

მინდა რო მშვიდობა იყოს დედამიწაზე, ყველა კარგად იყოს, მინდა მალე გადავიდე მესამე კლასში და მინდა ჩქაროსნული ველოსიპედი და კიდე ტუალეტში მინდა. 
ედიკ (II კლ.)

ნეტა შევუყვარდე იმას, ვინც მე მიყვარს და მე მასზე დიდი ხნით დავქორწინდები. 
დიმიტრი (III კლ.)

ღმერთო როგორ ცხოვრობ ცაში? მანდ ყველაფერი გაქვს? იქნებ რამე გჭირდება?
ზინა (III კლ.)

სხვადასხვა წიგნებში სხვადასხვანაირად ხარ აღწერილი და მაინტერესებს სინამდვილეში როგორი ხარ. იქნებ მითხრა სად შეიძლება ვნახო შენი ნამდვილი ფოტო?
რაя (III კლ.)

ღმერთო დამეხმარე გთხოვ რომ კარგად ვისწავლო სკოლაში მთელი ცხოვრება.
ვერკა (I კლ.)

როდესაც ჩემი ძაღლი წავა ამ ქვეყნიდან, გთხოვ ისე ქენი რომ ის შენთან მოხვდეს. შენი ნადმვილი მეგობარი გეყოლება. ყოველ საღამოს 7 საათზე გაიყვანე ხოლმე სასეირნოდ, ისე ყველაფერს ჭამს, ოღონდ არასდროს უყვირო თორემ შეიძლება გიკბინოს. 
ჟორა ( II კლ.)

No comments: