Pages

Monday, August 11, 2014

ელიზაბეტ ჯილბერტი - " ჭამე, ილოცე, გიყვარდეს"

"მამაკაცებთან ურთიერთობისას უკიდურეს ზომებს მივმართავ. იქნებ არც უნდა ვამბობდე ამას.  თუკი გიყვარს საზღვარს ვერ დაიცავ, მართალი არ ვარ?  მე კი მასში ვიკარგები ვინც მიყვარს. სითხის გამტარი მემბრანა ვარ. მე თუ მიყვარხარ ჩემი ყველაფერი შეგიძლია გქონდეს. შეგიძლია გქონდეს ჩემი დრო, ჩემი ერთგულება, ჩემი სისულელეები, ჩემი ფული, ჩემი ოჯახი, ჩემს ძაღლთან დაკავშირებული ყველაფერი. თუ მიყვარხარ, შენს ყველა ტკივილს მე ვიტვირთებ, შენს ყველა ვალს ჩემ თავზე ავიღებ (ამ სიტყვის სრული მნიშვნელობით) დაგიცავ ყველაფრისგან, ვეცდები ყველა შენი საუკეთესო თვისება აღმოვაჩინო, რომელთაც ვერასოდეს წარმოიდგენდი რომ გაგაჩნდა. შენი ოჯახის ყველა წევრისთვის ვიყიდი საშობაო საჩუქარს, მე შენ მოგიძღვნი მზეს და წვიმას... და თუ ამას ვერ შევძლებ , მაშინ მზის მწველ შუქზე მოგეფარები და წვიმისგან დაგიცავ... უფრო მეტსაც მოგცემ და სულსაც დაგითმობ,  ვიდრე მთლიანად  არ დავიქანცები და გამოვიფიტები. ამ მდგომარეობიდან თავის დაღწევის გზა კი ერთადერთია, სხვა ვინმე უნდა შემიყვარდეს გაგიჟებით"

No comments: